peringatan

Kandungan Blog ini lebih kepada sejarah perjuangan orang Melayu dan isu-isu semasa........segala pandangan warisan ksl adalah pandangan peribadi sahaja......







Monday, January 11, 2010

Kebetulankah atau sememangnya disengajakan....



  


  
 
Aku bukan menuduh tetapi apabila aku melihat situasi terkini Agama Islam di Malaysia mula diperkotak katikkan kebetulan aku melawat satu blog.sila klik sini:http://amanah-land.blogspot.com
Aku mula risau dan bertanya kepada diri aku adakah gerakan free masion telah pun menyelinap masuk ke dalam Malaysia.Bertambah lagi aku mula risau apabila aku lihat lambang PKR dengan warnanya dan lambang se akan-akan dengan lambang free masion.Siapa-siapa yang tahu adakah gerakan free masion memang wujud dekat Malaysia tolong terangkan kat aku.Bukan apa!Kalau ianya benar adakah ini tandanya peperangan cara baru dalam menjajah negara kita oleh negara Barat....Tolong kerana kepala aku mula berserabut melihat situasi terkini....

No comments: