peringatan

Kandungan Blog ini lebih kepada sejarah perjuangan orang Melayu dan isu-isu semasa........segala pandangan warisan ksl adalah pandangan peribadi sahaja......







Friday, January 1, 2010

Maha Firaun tahun 2010(PAS IDOL & KRISTIAN IDOL

CELAKO, CELAKO, CELAKO!!

PAS IDOL




Mengapa seorang yang digelar Ulama bersikap demikian????Sanggup menghamburkan kata-kata yang boleh menyakiti hati orang lain. Agaknya Nik Aziz bergurau cara kasar kot?

Fikir-fikirkan lah.......
  1. Dulu kata tuduh Tun Mahathir sebagai Maha Firaun kerana hendak memerintah Malaysia sampai mati tetapi akhirnya Tun lepaskan jawatannya juga tapi Nik Ajis bila nak berhenti perintah Kelantan.....
  2. Dulu tuduh Tun Mahathir mengamalkan koronisme dan nepotisme tapi sekarang Nik Ajis juga sama jua mengamalkannya dengan melantik Menantunya jadi CEO Perbadanan MB Negeri Kelantan.
  3. Dulu kata Tun Mahathir Amal rasuah dan akhirnya Nik Ajis pun sama juga.....
  4. Ulamak apa ? kalau asyik mencarut aje.....kesian!Biarkan Si LUNCAI TERJUN DENGAN LABUNYA.......
"Paku dulang paku serpih,kata kat orang rupanya dia yang lebih......."

KRISTIAN IDOL






Tahniah YB, tahniah YB Khalid. Tahniah. Liberalnya islam anda sehingga anda lupa bahawa perlembagaan negara melarang penyebaran agama lain kepada masyarakat islam. Dengan ALLAH boleh diguna oleh Kristian , adakah Khalid tidak berfikir ini akan mengelirukan umat islam dalam jangka panjang? Bukan semua umat islam / melayu yang kuat pegangan agamanya? Berapa ramai sudah melayu di kristiankan. Mengapa hal ini YB tidak perjuangkan?


2. Mengapa sebelum ini , kristian di Malaysia tidak mengunakan perkataan Allah? Mengapa tiada kristian di negara lain di dunia ini menggunakan perkataan Allah? Mengapa baru sekarang mereka menggunakan perkataan ALLAH di Malaysia?

3. Tiada sebab lain: hanya kerana beberapa kerat pemimpin Melayu islam yang memberi muka dan membiarkan mereka besar kepala. Tahniah YB Khalid dan PAS juga serta beberapa pemimpin melayu / islam dalam PKR. Tahniah atas sumbangan anda.

4. Selepas ini YB Khalid boleh cadangkan kepada semua agama di Malaysia iaitu Allah untuk agama Hindu dan Allah untuk agama Buddha dan Allah untuk agama Bahai. Kalau ikut tafsiran YB Khalid ini tak salah. Juga boleh tukar kuil , gereja, tok kong kepada masjid, Sami-sami dan paderi boleh menggunakan perkataan haji, boleh guna juga perkataan quran untuk kitab suci kristian, buddha, dan hindu, boleh guna perkataan solat untuk sembahyang bagi semua agama dan semua boleh lah. Liberal katakan. Apa salahnya. Betul tak YB. Betul apa!

5. Renunglah pengundi muda. Adakah pemimpin jenis ini yang kita mahukan? Mereka ini hanya pelacur jalanan . Tak lebih dari itu. Tahniah YB Khalid, tahniah PAS dan tahniah pemimpin Melayu / islam dalam PKR terutama pemimpin islam liberal kita DSAI. Tahniah DSAI. Inilah sumbangan besar anda kepada islam di Malaysia.
Kami tahu YB seorang terpelajar lagi lebih faham tentang agama.Tapi bagi aku kau ni adalah

"bodoh tak boleh diajar!!! pandai tak boleh diikut"
Ini bukan bangang namonya!!! tapi bingai..........

6. Tahniah, tahniah, tahniah atas keliberalan anda. Nasib baiklah ada YB Zulkifli Nordin . Klik http://zul4kulim.blogspot.com/ pandangannya yang menarik  Dia bukan pelacur politik seperti YB Khalid Samad. Tahniah YB Zulkifli kerana tidak melacurkan agama untuk politik. Yang lain semuanya pelacur dan dayus. Pemimpin lain semua dayus dan tidak bertelor. Kerana politik, agama sanggup dipermainkan dan digadai. Mana pejuang-pejuang dan ulama PAS? Kecuali Taib Azamuddin. Yang lain hanya ulama jahat, yang langsung tidak bersuara dalam isu yang sepertin ini. Lain kali jangan cakap le hal agama dan menunjuk alim dan sebagainya. Semuanya sampah sarap. Semua ulama jahat.Tapi sejauh mana suara YB dapat mengubah tanggapan mereka?

Mengapa puak-puak PAS seolah-olah terpaku dengan desakan ini....... kerana kuasa dan jawatan..... inilah perjuangan Islam PAS untuk menipu umat Islam.... mana perginya suara Tantawi pakar peruntuh rumahtangga orang..... senyap bacul juga sudahnya...
 
Satu lagi keistemweaan Islam dicabar...Kepada SEMUA UMAT MELAYU ISLAM..Lihatlah kalau kita berpecah kaum lain ambil peluang untuk mencabar hak istemewa kaum Melayu kerana kaum Melayu dah kurang kuasa...Cuba bayangkan kalau kaum lain berkuasa, apa akan jadi pada Melayu/Islam di Malaysia ini..BERSATULAH MELAYU TAK KIRA DALAM PAS, PKR, UMNO DAN LAIN-LAIN...BERSATULAH...
 
Wahai orang Islam M'sia,


Sedarlah siapa yang melacurkan agama Islam kita kpd orang2 Kafir?
Di PRU13 nanti, pilihlah wakil rakyat dgn lebih berhati2 jika mahu selamat di dunia dan di akhirat.
Allah hu Akbar!
Allah hu Akbar!
Allah hu Akbar!

klik sini http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

1 comment:

Arif Omar said...

salam ziarah. selamat berblog